Snart helg

Blir så less på allt! Läntar tills på fredag, Adjö Bollnäs och hej Sthlm!

Så här såg det ut på lilla jul förra året:


Imorrn är det 50 % på alla julgrejer och kläder på Karlsson, så pass på!
Jag vet att jag och Elin har pax på dukarna :-)
Igår hittade jag lite grejer på mitt jobb som jag ska handla. Två fina kakbrurkar, det vart en skinnpuff och ett par "täckbyxor". Det är dragkedjor på båda sidorna och byxorna är inte allt för tjocka. Perfekt när det är en mass minus och du vill gå powerwalk.

Idag blir det att ringa rektorn, får ju aldrig mitt intyg att jag går på skolan. Ska nämligen söka bidrag på två håll och behöver nämligen det.

Vid jul va det så här mycket snö:



Jag och min prins:



Nu blir det Tjärnbergsrundan med mammsen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback