Nytt lag

Någonting har hänt med min header? Ja ska försöka få hjälp av min kära kusin.

Förra veckan var vi till Fagersta. Torsdagen körde jag ett lopp i AG2 med Indra. Gick ur slalomet :-( Hon tog alla kontaktfält, så jag är ändå rätt nöjd :-) Axel ville ta en tunnel istället så där vart det en disk :-( På fredagen körde vi bara ett lopp, sen åkte vi hem. Axel var superduktig, förutom att jag klantade till det och sprang för långt ut vid en tunnel. Axel kom för långt ut och såg inte slalomet. Det vart en vägran. Så surt! Vi som ville ha våran sista pinne i AG1. Ja ja!
Nu blir det tunnelträning tills nästa tävling!

Idag är det lag tävling på Bollnäs BK. Jag kommer att vara reserv och ersätta Sofia som ska ut och resa. Det kommer bli jätte spännade.

Vårat lag heter : CATCH US BY ALTECO

Laget består av:

Annika - Takida (BC)
Helena - Tommy Lee (BC)
Alexandra - Floyd (BC)
Viktoria - Axel (Labbe)

Vi är sponsrade av:  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback