Ledighet

För alla stockholmare så har det varit sportlov förra veckan. Jag tog två semsterdagar för att åka upp till Hälsingland. Så skönt att få komma iväg ett tag. Vi hade det jätte mysigt. Skidor på längden och tvären, skoteråkning, långa hundpromender, hundträning, fotografering, kortspel och solat i snön med varsin semla :-)  Det kändes som att det verkligen höll på att bli vår i helgen. Snön tinade och föll ner från taken, isen smälte och fåglarna kvittrade. Icke sa nicke, imorse när ja skulle åka strax innan halv sju så började det att hagla och det var blixthalka på vägarna. Jag höll knappt på att ta mig till Bollnäs. På radion sa dom att det aldrig hade varit så halt som för 2 år sedan. Jag klarade mig hem och kom till jobbet i tid, det trodde jag aldrig.
Nu blir det att rensa lite räkor och göra Nettans heta räkröra. MUMS!!
Ska försöka lägga in bilderna från helgen i veckan.
/Vicky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback