Motala

Förra veckan åkte ja till Motala och tillbringade en semesterdagar/ledighet eller va man kan kalla det. Tåget ner med massa packning och hund på torsdagen och hem med tåg på måndagen.


Läsning/plugg på tåget :-)

Hansesgårdens klövjeväska :-) (Bär sin egen mat)

Tillbringade massa tid med Lani och Björn. Det vart träning och uppskjutning :-) Jihuuu! Äntligen så kan man säga att man är jägare och inte bara hundförare :-) Hihiih Så nu ska det ut och skjutas! Så grymt roligt var det! :-)
Tack Figge för att jag fick möjligheten under den här helgen att träna och skjuta upp.

När jag kom ner så vart det klippning och färgning. Ibland blir man så trött på sitt hår. En liten uppfräshning vart det!
Vi åt massa gott och hade tid för snack och mys. Längtar tillbaka! :-)
Under söndagen så vart det lite jakt på rådjur och gäss. Inga skjutna tyvärr :-( Blir en massa jakt när jag kommer ner nästa gång!



Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Lani

Tack för en trevlig helg :)

2011-11-20 @ 19:40:54
Postat av: Björn

I lördags var jag och Lani och jagade. I första såten fick Lani se hjorthind, spetshjort, skovelhjort, älgko+kalv+älgtjur(4taggare). Tror du att hon sköt? Nej!!!!!!!!!!!!!!! Jag blir så trött. Summering av helgens jakt 9 st älgar, massor av dovhjortar, några rådjur. Bara 1 älgtjur och 1 spetshjort blev skjutna. Måste få hit lite bättre skyttar! När kommer du?

2011-11-20 @ 19:52:01
Postat av: Vicky

Jäääklans! Ja kommer! Jag o Lani får väl sitta på pass så kanske hon skjuter om ja hetsar lite :-)



Jag måste komma snart igen! Den saken är klar! :-)

2011-11-21 @ 20:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback