Tillbaka i storstan

Idag åkte ja till mitt gamla jobb och träffade mina gamla kollegor och alla barn. Jäklar vilka kramar man fick., hihi nästan lite jobbigt. När jag var inne i personalrummet stog dom och hopppade utanför fönstrerna :-)
Så nu idag lämnade ja Vikskolan officellt. Sa upp mig! Jag vet att jag inte kommer tillbaka till Väsby.
Så GOD BYE Vikskolan!
Efter jobbet åkte jag till Becka och hämtade nyckeln hem till henne. Skulle få va själv, men som tur va kom Jonna och hälsade på mig. Det vart pizza och massa snack. Alltid lika trevligt. Önskar att man har mer tid när man kommer ner till Sthlm. Ska hinna träffa alla och samtidigt va i plugget.
Har lovat att komma ner och bara ha en kompishelg.
En bild på oss när vi va på Putte i Parken. Så jäkla roliga dagar :-)
Imorrn blir det att bo hos Sanna! Självklart utgång på lördagskvällen! :-)
Galningarna!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback