Duktiga hundar

Helgen började bra! Fredag eftermiddag kl tre tog jag bilen upp till Koldemoskogarna. Jag gick nämlingen viltspårsprov med bägge hundarna. Hihi, precis där vi går våran runda varje dag :-) Båda hundarna blev godkända :-) Så duktiga!!
Efter provet åkte jag direkt till Bollnäs för att hjälpa till med att bygga banor. Vi har nu haft två-dagars agilitytävlingar i Smurfland! :-)
Jag tävlade med Axel o Floyd. Flojjan är ju bara att skryta med. Vi kom på tredje plats i ena Agilityklassen och tog sista SM pinne till 2012! Jäkligt roligt! :-= Axelmannen måste ja bygga upp fart på inne på banan. Ja vet att han är snabbare, men han är inte riktigt säker och vill inte göra fel. Måste gå en springarkurs tror ja.
Han var iaf jätte duktig, ja visade fel på ett hinder. Så d va bara ja som tabbade mej. Alex fick ett nollat lopp med han på söndagen. Tyvärr räkte inte tiden till..
Imorse var det rådjursjakt, men såg ingen alls! :-( Vi fick se en uggla som var på morgonjakt efter mat och några orrar.
Nu är det soffan för hela slanten!
Natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback