planera om

Nu börjar det bli dags att bli helt frisk. Har snorat sen förra veckan, inte speciellt roligt när man är på jobbet och så. 
Jag vill börja kunna träna igen och gå snabba promenader. Nu är det frukt som gäller!

Va förbi Elin L idag och fikade efter jobbet. Fick se på valparna i sista sekund. Ikväll ska dom vidare till sina nya hem. Lite skillnad på labbe valpar och chiuaua/pinscher valpar.
Nu blir man ju valpsugen igen ;) så många som skaffar just nu. Jag vill ha en till vovve som jag kan träna upp! Det får kanske vänta lite tills jag har flyttat och så.

Det vart lite ändringar nu i maj. Skolan var planerad till näst sista helgen, men är nu flyttad till sista. Eftersom skolan går före så var jag tvungen att avanmäla mig till lägret i Moheda :( Hade även planerat att hälsa på en massa Sthlm och åka till Norrtälje för att hälsa på mostrar och kusiner. Hinner nog planera om lite för att få med allt :)

Imorrn har jag ledig dag och då hoppas jag på fin väder :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback