träning

I söndags tränade ja, Alex och Annika i Hertsjö. Kände mig rätt sliten efter en jobbhelg, men vi hade kul ändå! 
Vi byggde upp en Stina bana och körde igenom hundarna. Nu börjar Axel fatta bort och jag komma ihåg vart ja ska ha mina armar. Igår var det kurs för Annika och jag kände mig rätt hängig så ja stannade hemma.
Vill inte bli förkyld igen!

Idag kom Becka upp och på torsdag kommer resten av släkten. Det blir mycket med Torpet! :) Rivning av ytbyggnad osv.
Bilder kommer!

Ja bakade en glass påsktårta och gjorde egen müsli. Becka har gjort massvis av bröd idag. Mumsigt värre!

Imorrn tandläkaren och sen sista jobbdagen innan ja har långhelg! :)


Lagt ute lite gamla filmer på Indra och Axels sida :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback