Hundar hundar

Nu i veckan kom Åsa, Peter och Emil. Peter hjälpte till med taket, nu är det lite kvar bara :) Tack för hjälpen!
 
Jag, Emil och Åsa tog en sväng på 30 min och letade lite svamp. Hittade nästan en hel korg :)  
Det vart lite spårning Sjörgrå. Roligt att hundarna skötte sig bra:)  Tror faktiskt att jag ska anmäla lilla Race. Kim fick testa på och gå med han. Lilla Frida var hemma och halt.
Bra och prova på om han ska gå ngn gång med henne :)
 
(Dåliga bilder.. måste lära mig att ta med kameran)
 
Igår morse kl 05.45 stog jag vid Therese uppfart i Kilafors och var där 20 timmar senare kl 2 på natten. Vi tog en liten sväng (eller ganska lång sväng) till Norge för att hämta hem Meg. Hon blev parad med en snygg Norgehane Birk.  Hihih man är ju lite knäpp ibland. Roligt hade vi på resan :) massa snack om allt! Tur att man är van att åka långt :)
 
Axel hämtar posten                                                Floyd o hans bästa gris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback