energi!

Hejsan svejsan gott folk! :)

Nu den senaste tiden så har ja inte hunnit skriva så mycket. Va ner till Sthlm förra helgen. Firade farfar 80, träffa släkten, till Lillsved (skolan) och hälsade på Elin och bodde hos syrran. Intensiv helg och jobbavecka och nu helg med mer jobb. Bytte helg med Natahlie så tog hennes helg nu och nästa är min. Känns som man aldrig är ledig.

Jag har satt igång träningen igen på allvar hoppas jag! Nu har det börjat åka skdor och har varit ute och sprungit några ggr. Härligt när det är snö ute och att det bara är fortsätta att springa trots minus och så. :-)

Idag skulle ja upp kvart över 6 för att åka till Acktjärbo, men kände att min hals inte va hundra. Nu känner jag mig rätt trött och hängig, hoppas ja piggnar på tills immorn. Jag vill ju åka skiiidor!!

Idag beställde jag dessa byxor. Nu ska det allt fixas med det nya! :-) Hihiih! 
Tänkte att jag även skulle köpa träningskort på sporthallen :-)


 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback