Mot Sthlm

Bilen gick igenom besiktningen utan anmärkning :-) Han sa t.om att vi hade skött om den väl!
Så vi for efter mitt jobb till Sthlm.

Innan julafton så var jag på agilitykurs för Bollnäs hundungdom. Annika var instruktör och vi fick köra ett högt tempo. -12 ute och i ett ouppvärmt ridhus skulle vi springa vårt snabbaste  en bana på över 20 hinder. Höll på att dö. Mina lungor orkade inte efter att kört om och om igen. Riktigt kul va det! I vår/sommar ska vi testa på den utomhus, mycket spännande :-)
Nog om det! Axel har ju fått vila upp sig och nu är vi redo för att tävla lag imorrn och på fredag.
YES!!! Catch us by Alteco! :-) Heja Annika - Takida, Alex - Floyd, Helena - Lee och Vicky - Axel
Mer uppdateringar kommer!
Just nu har jag och Alex packat in oss hos Becka. Hon slutar 22. Så nu blir det te och macka :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback