Indra pindra

Igår var jag till veterinären med lilla Indra. Hon har hostat ett tag nu och jag har trott d vart ngn sorts förkylning. Ibland har d varit bra, men nu kändes d som att man var tvungen att kolla upp det. Röntgen på sidan och rygg (lungor). Sövning och titt i hals. Vet. tog prov i hals (bakterie?) och blodprov. Det kunde vara cancer, men han visste inte. Det var som ett grått parti på lungan. Blodprovet ska visa mer idag. Bakteriprovet i slutet av veckan.
Orolig blir man, men ja hoppas d bara är en bakterie. Hon går på antibiotika nu i 14 dagar.
 
Nu har vi iaf Axels halvbror här i drygt en vecka. Flocken består nu av 7 hundar haha!!
 
Idag är det min sista dag på jobbet, sen är det semester!

Kommentarer
Postat av: Annica och Della

Nu har jag hittat din "nya" blogg, tog ett tag bara. Håller tummarna för Indra och att det inte är nåt annat än bakterier =( Du får gärna fota ditt torp och lägga in bilder under processen

Hälsningar nyfiken =)

2012-07-16 @ 12:19:23
URL: http://www.agilitytokan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback