kurs

I tisdags var det kurs för Annika. Det var sista tillfället i ridhuset, sen kommer vi köra träning ute i april. Hopppas då på bra underlag och fint väder.
Eftersom jag var förkyld fick Alex köra Axel. Jag stog och titta på och var hundhållare. Race fick sitta med och titta han också. Han fick träna lite balans och några hopp, när dom andra gick banvandring. Super duktig va han. Han har inte fått kört balans på hela vintern. Det va bara klockrent!
Axel var på hugget, men banan var lite för svår. Han har fortfarande lite svårt för skick långt bort. Något som vi måste jobba på. Speciellt slalom.

Denna helg är det jobb och nästa blir det två heldagar i Hertsjö ridhus. Jag och Axel ska gå agilitykurs för Stina.
Det ska bli spännande! :)

Idag ska jag ta fram fåglar inför fredag och helg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback