Lite bättre!

Ja nu börjar jag bli lite frisk iallafall. Första långa promenaden på typ en vecka. Snorig och dan va man, men jag orkade! Frisk snart kanske?!

Igår hämtade vi en soffa och två pinnstolar från en kvinna som ska flytta. Gamla möbler från 40 talet. Olivgrön färg på allt. 200 kr :) Det går ju att måla om, så det blir nog jätte fint.

Så tråkigt att jag inte har kunnat hjälpt till med torpet. Vi hade annars hunnit med ganska mycket den här veckan. Så är det bara när man är förkyld. Vila och ta det lugnt.
Vi bar ut en gammal orgel som röda korset fick och slängde en massa skräp på tippen.

Idag tog jag lite kort på hundarna. Ska försöka sätta mig ner imorgon och fixa lite.

Pappa har fått bort en hel vägg i hallen. Nu ser det mer öppet och betydligt ljusare ut. Kommer bli så fint!

Våren är här! Jag har varit ute nästan hela dagen. Apporteringsträning med Race som störning. Lillen fick också apportera lite. Linjetag på öppen raksträcka med tre dummies. Sen vart det tre olika linjetag i skog. Finns fortfarande kvar, trots lite träning i vinter. Vi avslutade med ett närsök. Han sökte inte ut längre än va han behövde. Duktig kille!

Ska ta fram lite fåglar tror ja nu när snön håller på att försvinna! :)


Nu ska ja snart börja leta kläder och svida om till kvällen. Vi ska nämligen på 60-års kalas i Färila!

Hej och hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback