valborg

Nu är det 1:a maj och en månad närmare sommar :) Härligt väder har det varit dom senaste dagarna. Lite tråkigt att man har jobbat ganska mycket och missat förmiddagarna och värmen. Hoppas på varmväder i veckan och min lediga helg som kommer istället.

Förra veckan kom farmor och farfar på besök och är fortfarande här. Igår kom Therese och Göran hit för att kolla på baggen. Deras dotter lekte med Axel hela tiden. Han verkade gillade och var så försiktig. Så söta!
Så nu har jag och Therese bestämt oss för att börja träna tillsammans. Jätte roligt! Hoppas på en hel del agility och lydnad. Får se om det blir lite vallning också ;)

 
Elin kom också förbi och tittade på Torpet och sen åkte vi hem till henne och grillade. Sedan var det dags för kase i Sjörgrå. Det vart 4-hjuling dit :) Trevlig kväll!

Jag var rätt trött eftersom jag hade gått upp kvart i fem för att inventerara på jobbet. Hemma 12 på natten, så det va bara att hoppa i säng med frusna tår.

Imorse gick jag upp tidigt för att njuta av solen. Idag är det också jobbdag fram till fyra. Hoppas solen är framme när man kommer hem!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback