Sent det vart!

Till o handla bakgrejer, fara hem, äta sanbbt och vila lite på maten. Becka kom så det vart en pw på en timme, in i köket igen o börja baka på kakan som man ska ha med sig till jobbet imorrn. Den herliga torsdagsfikan som vart på en fredag istället. Jag hade liksom ingen tid igår o ta mig an att baka. Det var jobb till fem och sedan direkt på möte. Så det kan va ibland! Nu har jag betalat in ytterligare lite agilitytävlingar. Nynäs, Sthlm södra och Väsby. Ska bli riktigt skoj och komma ut på banan igen! :-) Nu är det tokpacka tills imorrn. Åker upp till Bergshamra och hoppas på sol! Ja ska baske mig sola i helgen och träna massa hund.
Nog för mig! Gonatt gott folk!

Kommentarer
Postat av: lillasyster

fint det har blivit här! Riktigt snygg bild på dig vicky! :) puss puss

2011-04-30 @ 20:43:43
URL: http://alexandrawidlund.blogg.se/
Postat av: Vicky

Tack Alex! :-)

2011-04-30 @ 22:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback