4:e advent

I fredags åkte jag ner till Sthlm på lilla jul hos Emma. Jag tog vägarna förbi Gävle C och hade med mig Elin som sällskap. Hon skulle hem till sin mamma och titta på dom nya hästarna.
Hemma hos Emma va det vi alla tjejer. Emma, Becka Pillan, Linn, Jonna, Elin och jag. Sanna var hemma sjuk. Vi hade ett trevligt julbord och stämmningen va på topp. Vi åkte hem på kvällen och sov hos Becka. Lördagen så fick klockan va på ringning. Vi åkte till Spånga och fikade hos farmor och farfar. Åkte vidare till Stinsen (elgiganten) och sen till Täby C. Jäklans va mycket folk det va överallt, kö ute på vägarna, parkeringplatser och inne bland affärerna. Alla handlade som 17:on nu innan jul. Ja fick panik där inne och sockerfall så ja gick springa till burger king och få i mig en hamburgare.
Nu är alla klappar inhandlade. På kvällen åkte vi till Elin i Knivsta och firade hennes 22 års dag. Det vart en hemmakväll med drinkar och spel. En riktigt rolig kväll med massa skratt. Jag vill egentligen åka hem på kvällen, men med lite övertalan så stannade ja kvar. Klockan nio satt ja i bilen hem.
På dagen vart det lite lydnadsträning, långprommis och städning.

Var ute och skottade snö, så jag passade på att göra årets första snölykta :-)

I veckan blir det mys med gran, pynt och julgodis!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback