Nice!

Idag är man ensam hemma. Det är alltid ngn hemma i det här huset, men icke idag. Idag ska jag ta mig tid till allt :-) 
På morgonen skjutsade jag ner mamma och alex till bussen. Dom ska åka till sthlm på julkonsert träffa Becka och framor och farfar. Pappa är iväg med jobbet och kommer hem ikväll. Jag är ledig idag.

Efter lämningen så har jag varit ute med hundarna. Gick rätt igenom skogen och där det inte va stigar. Hundarna fick springa lösa och solen var framme. Härligt värre! Nyss var jag inne till fåren och var lite social och gav nytt vatten.
Nu blir det lite gröt, sen åker jag nog till klubben och kör ett lydnadspass med Indra. Iväg med lite sopor och ev en runda till Växbo. hihih!!  På eftermiddagen blir det plugg och fixa med lite bilder. 

Är lite glad:-) För någon dag sen fick jag ett sms av Elin. Nu är det bestämt att hästarna kommer. Elins mamma har nämligen fått köpa några hästar som polisen tog hand om. En av hästarna (en svart hingst) ska komma till Elin. Så nu ska jag få hänga med ut i skogen. :-) Det var ett tag sen man satt på en hästrygg. Har saknat det!

Idag får kameran vara med :-) Hej så länge!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback