Saknar tävling

Hihih igår mötte jag Ulf som har kennel : http://www.winninglines.se/ han hade vägarna förbi Bollnäs. Hade varit och jobba i Östersund och var påväg hem. Vi stog och diskuterade lite hund, agility och jakt. Kom på att jag har saknar tävlandet. Det har varit jobb som man inte kan tacka nej till, eftersom man inte har någon heltidstjänst. Ibland får man pririotera vissa saker föra dom andra. Det är inte lätt när man pluggar att ha råd med allt som man vill göra. Därför har agilitytävlingarna blivit färre och inte lika mycket jaktträning (kurser). Jag hopppas allt löser sig innna sommaren :-)
Finns inget hellre jag vill göra. Hundarna är allt!! :-)

¤ Har Annikas agilitykurs att se fram emot
¤ Det blir lagtävling 5:e  och 6:e januari i Kista

Nu blire gröt och jobb till 19.15. Sen tar jag helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback