Inför helg

Så skönt med torsdag! Det innebär en dag till på arbetsveckan :-) Den här veckan har varit jätte jobbig. Började måndagen rätt hyffsad. Åkte direkt från Arbrå till Väsby för att jobba. Tisdag och stängningsdags. Jag hade huvudverk hela dagen och ville bara döö! Jag fick verkligen ett migränanfall och inget hjälpte. Det svartna för ögonen och jag blev jätte yr. Gick och la mig sju och vaknade halv sju. Hela onsdagen var ja hur konstig som helst, men huvudverkan fanns kvar. Dock var den bättre än dagen innan. Idag kändes det bättre, men jag var ganska trött.

Imorgon blir det ett lydnadspass om det inte är allt för kallt ute. På söndag är det ridhusträning :-)
Trevlig helg!
/Vicky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback