Kyla

Igår hade vi tänkt att träna i ridhuset, med det var för kallt. - 30 hade vi när vi vaknade och det blev bara några grader varmare. Brrr!!!! Istället åkte jag och mamma ner på byn och gick med småttingarna. Lite miljöombyte i den kalla kylan. Det var verkligen kallt ute, mina kinder blev helt röda och jag frös om fötterna. Axel tyckte inte heller att det var så kul. Vi bokade om ridhusträningen till idag, så vi får se om det blir bättre grader lite senare på eftermiddagen. Jag och mamma hade även tänkt att ta en längdskidtur igår, men den vart även inställd. Hoppas vi hinner med det idag. Nu är det -15 och dags att gå ut en sväng. Loka gillar inte när det är så kallt ute så det blir en kort runda och lek på tomten.

Nu finns även min Agility grundkurs ute på Väsby BKs hemsida. www.vasbybrukshundklubb.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback