Sjukling

Jag har varit hemma i två dagar för magont. Något virus som tydligen går på jobbet. Vissa får magsjukan och ligger hemma i flera dagar och spyr. Inte roligt precis! Tur att det inte har hänt mig än..... Jag har proppat i mig flera vitpepparkorn. Tydligen ska det hjälpa mot magsjuka. Varje gång jag hör ett barn som har haft magsjuka så tar jag mina vitpepparkorn. Ännu har jag inte fått magsjukan så det är väl bara att jag fortsätter med mina korn. :-)
Jag fick min lilla present idag som jag själv har köpt, en liten försenad julklapp kan man säga. En Nikon d90 kom samt ett paket från Cyberphoto med ett objektiv och ett minne i. Kul att dom skickar med en chokladboll också i paketet. :-) Extra glad!
Till helgen blir det att ta massa kort.
I dessa gråa tider längtar man verkligen till sommaren.
Kortet är taget av Moa Temrin.
Vicky
Floyd och Axel i full fart!

Kommentarer
Postat av: Ulf & Izi

Hej!

Vilken snygg sida..

Nu ska jag hålla koll på om Du uppdaterar den nya bättre än på den förra...



Ha det bra!



2011-02-04 @ 08:30:00
URL: http://www.svartasnabbas.se/ulf.html
Postat av: Ulrika

Tjusigt värre! Även jag hoppas att du är lite flitigare att uppdatera bloggen...Jag kör gärna ett pass om tillfälle ges!

Kram och trevlig helg

2011-02-04 @ 14:35:06
URL: http://www.wingpennans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback