Fredag o tävlingar

Jupp det är fredag! I eftermiddag bär det av till Gagnef - Floda på agilitytävlingar. Har ja tinat nått vilt? Nope. Det hanns inte med, nästa vecka måste det bli av. Idag började morgonen med skinande väder. Jag och mamma gick ut med hundarna i en timme. Riktigt skönt. Städat och packat inför helgen. Mamma och syrrorna åker ner till Eskilstuna på bröllopp, dop och födelsedag. Det är nämligen min ex granne som ska gifta sig, fylla år och döpa sitt barn. Jag åker med pappa till dalarna och tävlar med Axel.

Idag fick vi hem en tunnel till våran hinderpark :-) Ska ut och träna lite innan vi åker.

Under helgen så ska jag försöka se va ja ska inhandla till höstens jakter. En jaktradio har ja aldrig behövt ha, men nu när man bor här uppe i skogarna lär det behövas. Hundarna måste ha nya jakthalsband och två reflexvästar ska inhandlas. Nu när man har jobbat lite så får mina pengar gå till det. :-)

/Vicky


Kommentarer
Postat av: Ulf & Izi

GRATTIS till fina lopp i Dala-Floda och välkommen till Hopp 3:an med Axel!!!!!

2011-08-01 @ 09:14:42
URL: http://ulf.svartasnabbas.se
Postat av: Vicky

Taack! :-)

2011-08-02 @ 10:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback