Nynäshamn

Igår åkte jag, Charlotte och jyckarna till Nynäshamn BK. Startade upp med en banvandrig klockan åtta. Jag var riktigt seg och inte alls koncentrerad. Gick upp kvart över fem :-(  Startade som nr två och kände att ja och Axel inte riktigt hade värmt upp som vi hade behövt. Vi kom runt med en vägran. Han har sånt jäkla sug på tunnlarna nu, så ibland vill han ta egna beslut och skita i mig. Vi fick en 2:a placering, trots en vägran. Debuten i hopp 2:an gick riktigt bra. Vi fick en vägran pågrund av att jag gjorde en miss vid ett hinder. Vi fick en 4:e placering :-) Indra körde ett lopp i Ag 2 och kom runt med 10 fel. Hon var rätt seg i uppvärmningen. Jag är ändå rött nöjd med dagen! Nu satsar vi till Väsby som är nästa helg :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback