Det är höst

Nu är det verkligen höst, men det är mysigt. Älskar verkligen den här årstiden :-)

Igår var min lediga dag. Det vart en heldag ute i skogen. Det las blodspår, det vart lite släpp med Axel i skogen och svamp plockning. Vi hittade 2,7 kg svamp ( en proppfull ica kasse). Sedan orkade vi inge mer, det vart lite för mycket svamp. Hahha!
Axelmannen va duktig och stötte upp två tjädrar och följde älgspår i skogen. Inget skjutet tyvärr :-(

Jag har skrivit på papper till viltspårsprov för Indra och Axel. Så idag ska det skickas in :-)

Pluggandet har börjat och diskussioner via intranätet har startat upp. Mycket nytt att lära sig, men det är roligt!

Till helgen ska jag hälsa på min bästa Lani uppe i Hudik. Det ska vara kräftskiva hemma hos hennes mor. Det ska blir riktigt roligt! :-)

Nu har jag ju lovat Ulrika en massa bilder på vovvsen, så jag lär fixa det idag och skicka iväg dom!

/Vicky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback