Höstrusk!

Vädret är som det är! Men nu har man börjat tänt brasa och ljus. Så mysigt!
Det är som det är nu. Sena kvällar på jobbet hela veckan. Det kanske blir en lugn helg, skönt! Åker inte upp till Övik, fast jag vill. Syrran får ta med sig älsklingen igen. Jag blir hemma och pluggar. Är en hel del att läsa och lite som ska in. Första gången ikväll som jag och min basgrupp chattade tillsammans. Det funkade ganska bra :-)

Vi planerar inför nästa helg och det blir nog super bra!

Längtar tills oktober. Det är tävlingar på Bollnäs BK, jag ska till Anna, massa hundträning och till skolan. Ska även hälsa på mitt gamla jobb. Saknar faktiskt alla mina skruttbarn och kollegor. Ska försöka hälsa på lite nära och kära också.

Nog för ikväll! Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback