Pinnar till Axel

Kort om helgen!

Familjen tog husvagnen till Östersund på agilitytävlingar, jag tog bilen till Sthlm.

Axel och Alex (hihi väldigt lika) fick med sig 2 pinnar i agilityklass 2. Så nu ska vi jaga den sista pinnen. Sen är Axel en ren klass 3 hund :-) Han fick en första och andra placering. Duktig hund och duktig syrra :-) Fem fel i hoppp 3:an. Hans tredje start där. Tyckte dom va super duktiga :-)

Jag va ju iväg till Sthlm för att gå börja min helg på skolan. Lillsveds idrottsfolkhögskola :-)
Jag ska nämligen gå utbildningen - Hälsocoach barn och ungdom.
En mycket intensiv och rolig helg. Jag var på skolan frn fredag till söndag. Långa dagar, så man var rätt slut när man kom hem. Nu är det bara tre två träffar kvar på den här terminen. Längtar tills nästa :-)
Eftersom utbildningen är på distans så är det många uppgifter på nätet genom First Class.
Det ska bli riktigt spännande.

Har även fått deltidstjänt på Karlsson och jobbar nu 50 %. Jag tror att jag skulle kunna klara av att jobba heltid, men det är som sagt inte lätt att hitta jobb här uppe. Nöjd än så länge!

/Vicky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback