Hus uppd

Som en "granne" kallar huset för -  Torpet - . Ja vet inte ja. Det heter tydligen Norrom (Nörröm) som man säger här. Hihi. Det låter gulligt med torpet så huset kanske ska hete det?!

Idag var jag och pappa där och tog bort väggar och papp från tak. Vi har fått dit en:




Så vi kan slänga ner massa i. Hmm den är ju nästan full snart. Det börjar hända grejer!
Pappa har rivit ut allt i "matkällaren" (under köket). Ställt dit ett element så det blir torrt och fint. Jag rev ner från taket idag. Nästan helt klart faktiskt! :) Vi rev även ner alla elsladdar i kök och vardagsrum. Lister och annat. Nu är det bara väggarna i vardagsrum och sovrum som ska bort.

Mycket som ska fixas, men en liten bit på väg iaf! Insidan av huset är prio 1.
Jag vill ju egentligen inte att snön försvinner, men för huset skull så hoppas jag att det blir vår snabbt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback