Vilken helg!

Ledig rätt mycket i veckan och på helgen va det fullt upp!

Fredag kväll så kom becka upp. Vi åt god mat och min uppladdning började. Upp tidigt fötr att få i mig odentligen innan det va dags. Jag åkte nämlignem Hälsingeleden 16 km. Från Bessbo till Arbrå på längskidor :-) Första gången man är med och kör et lägdskidslopp.
Hann inte riktigt hamna i form av dålig träning och förkylning. Fast jag kände att jag ville testa på. Det va egentligen bara nån fix idé när jag va inne på intersport och såg skylten om anmälan.
Det va riktigt roligt och det är aldrig ngt man glömmer.

Jag kom på 13:e plats av 32 startande. Rätt nöjd ändå! Sträckan mot Acktjärbo 7 km var rätt kämpigt. Motlut dom första 5 km. Efter tabben att ramla åkte nog 6 st om mig :-( Sen va det bara att köra på! Blåbärssoppa i Acktjrbo och station vid Loberget med sportdryck och kaffe. Fy tusan vilken mördarbacke (nedför) det va! Hahah ramlade två ggr där! När jag äntligen kom in i Arbrå så v det bra ngn km kvar till fornhemmt och målgång. Skönt och komma i mål!



Hemma två timmar, sen satt ja på tåget ner til Uppsala. Överraskade mina vänner (en av dom fylld år) så vart d helkväll och utgång! Kunde inte ha blivit trevligare kväll <3
Trött som man var så hämtade Alex up mig dan etfer så åkte v till Lagg ridhus. Vi tävlade med laget och fick med oss en SM pinne hem :-)

Sov hela resan hem och gick och la mig kvart i åtta. Hahha man börjar bli gammal! :-)
Idag var det jobb från 10-19. Fick en hel del gjort. Nu är det soffläge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback