Målning och stress

Vill göra så mycket, men förstått nu att man kanske inte hinner med allt. Vissa får magkatarr, magsår andra får utslag av stress. Ja det händer saker med kroppen! Ta det lugnt? Nä det går ju inte! ;)

Var tvungen att vara hemma igår, mina ögon var uppsvullna och röda :( såg mer ut som ett lik.  

Doktorn tog prover m.m. Detär nått som kan uppkomma när jag är stressad. Han ville även kolla om jag var allergisk mot nått i matväg och för hund. Finns inte en chans att jag lever utan hund!  


Ja undrar hur mycket ja har lagt på krämer, salvor m.m under åren.
Här är bara några av dom som ja har haft från i våras/somras.

Jag målade stolpar och drog ut lite spik imorse. Ytterdörren är målad nu tre ggr. Vilken skillnad!
Muraren var även där och fixade med murkåpan. Det kommer bli så fint:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback