Läger

Hej och hopp!

Lite trött man är just nu. Sitter och laddar inför fin middag på Storgatan i Arbrå :)
Igår kunde ja inte sova :( sist ja kolla på klockan va den 02.30. Ja, efter det nån gång så kunde ja sova. Lite seg på jobbet idag. Slutade med att jag höll på att lägga in jobbtelefonen i kylen istället för på laddning.

Jag fick reda på att jag kom med på SSRKs läger som är i maj. Småland nästa!
Ska betala in, så är allt klart! :)

Imorrn så blir det plugg och städ på förmiddagen innan jobbet. Får besök av kusin Emma och Moster Nettan. Det är ju sportlov för alla 08 ungar. Så dom kommer och hälsar på. Ska blir trevligt :) Min lediga dag är inbokad skidor skidor skidor. Vi åker upp till Järvsö backen och sen blir det längd!

Jag och Alex sitter och funderar på en resa till fjällen. Varför inte en helg?

Ja ja ja nu är det jacka på och bilen några minuter. Trevlig kväll på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback