Frusen dag!

Härom veckan köpte ja mig ett par nya längdskidor och pjäxor. Det vart ett par Fischer :-)
När jag hämtade dom i tisidags hittade jag en skit snygg craft jacka. Fanns inte i medium och small va lite kort i armarna. Som tur va så fanns det på instersports stora lager. Hihi ja får hämta den nästa vecka :-)

Jag har varit förkyld nu nästan en vecka, men tyckte att ja va så pass kry att ja kunde ta en sväng på mina nyvallade skidor uppe i Acktjärbo. Klockan stog på 6.00 :-) Helt galet tyckte alla, men va tusan ja måste verkligen träna tills nästa helg. Sä när man ska jobba nästan varje dag. Tråkigt nog va det -22. Det resulterade att vi åkte en kvart :-( Händerna höll på att ta stryk. SÅ JÄKLA KALLT!! Fasen va bitter man vart. Hela dan förstörd! :-( Men men, nu är det schlagerkväll i soffan!

Hoppas hoppas att det är under -10 imorrn och hela veckan!

  


Kommentarer
Postat av: Lani

Har du blivit sportfåne eller?:)

2012-02-08 @ 13:07:22
Postat av: Vicky

Hahha ja lite kanske. Du vet Beach 2012 hiih :-)

2012-02-09 @ 08:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback