Lite ledighet!

Ja det har varit jobb hela helgen, men nu har ja varit ledig två dagar o sen är det jobb igen. Ingen direkt semester som jag hade trott . Man får ju glädja sig att jag fick ett jobb så pass fort iaf. Kan ju inte tacka nej direkt. Här uppe är d svårt att få jobb och det är väldigt nödvändigt att ha ett. 

Imorrn när ja jobbar så är det lagtävlingar i Bollnäs. Alex kommer att få köra prinsen och jag hoppas att det går bra för alla i laget. Jag önksar LYCKA TILL!!!

På fredag kväll åker jag och pappa till Gagnef - Floda på agilitytävlingar. Det är Axel och lilla Viking som ska få tävla lite. Jag har tränat extra mycket på slalom, hans fart har blivit bättre. Jag måste också känna mig säker och det gör jag inte. Hmm detta är något vi måste öva på. Nästa vecka har jag mer tid och träna. Då är det banor som är prio ett!!!

Igår var ja in till Bollnäs skjutbana med en från jobbet. Fick testa på en studsare :-) Nu jäklar ska jag ta tag i det här. Axel fick vara med och skotträna lite. Han är verkligen orädd. Riktigt stolt över han. Han fick till ett gnäll, annars satt han tyst. Jag slängde iväg två dummisar, som han fick markera och hämta in. Man märkte att de inte var lika roliga som en riktig fågel.

På söndag kväll ska jag ta fram lite fågel, klöv och blod.

Nu är vi påväg att köpa en frys till. Hihih mer plats för fågel och vilt. Perfekt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback