Äntligen lite ledigt eller inte!

Ja nu har man jobbat nio dagar.. puuh! Vissa dagar inte helt fulla tidern, men man blir riktigt sliten av att åka till jobbet varje dag. Stå på betong en hel dag. Måste snart köpa mig ett par vettigare skor. Snart börjar väl ryggen kännas av. En saka kan ja ju säga att jag har fått väldigt mycket gjort och nu har det blivit rent och fint på julavdelningen efter annonserna :-)
Idag satt vi t.om igång en cd-spelare med julmusik. Till en början var det ganska löjligt, men efter et tag så fick man faktiskt lite julkänsla hihi. Hoppas bara snön kommer när jag är borta så jag får se den när jag kommer upp på söndag kväll.

Här i helgen ska det julpyntas, syrran Becka ska komma upp och hjälpa till i allt julstök. Mamma är en tok på tomtar och allt som tillhör julen. Det kommer blir så mysigt! Jag blir så stressad av allt och det är verkligen skönt att komma bort.

Imorrn åker jag till Väsby först och hälsar på mitt gamla jobb. Hoppas att det är några gamla elever kvar som jag får kram lite :-) Vet att mitt förra arbetslag sitter i möte så jag ska gå in och störa dom lite. Sen har jag inte direkt bestämt hur resten av dagen blir. Kommer säkert bli jätte mysigt :-)

På fredag och lördag är det skola. Jag bor hos Sanna och Kim. Dom kommer nämligen flytta tillsammans till en lägenhet vid Råsunda. Så nu blir det ganska trångt med hund, katt och jag med packning. Haha smällar man får ta om man har en FRU!
På lördag kväll hoppas ja att det blir PARTY! Så länge sen man fick parta med sin Sanna. LÄNGTAR tills på fredag och söndag. På söndag eftermiddag åker jag nog förbi Ulrika. Det är hundträning på schemat och sen hemfärd för oss.

Kram och trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback