Funäs till helgen!

I helgen vart det en snabbtripp till Sthlm. Trevlig lördagskväll och mindre på söndagen. Ja hann inte träffa min Sanna så länge, för att bilen funkade inte när ja skulle åka från Värmdö. Det vart 45 min snack, sen va det bara att gå o lägga sig. Har lovat alla att komma ner lite längre nästa gång. Shit man hinner ju inte med att träffa alla :-(
 
Der va andra träffen på Lillsved och vi hade en rolig helg. Massa nytt att ta in och det är verkligen ett roligt gäng. Fiskargruppen som jag tillhör är fem stycken tjejer från olika delar av Sverige. Så nu är det lite grupparbete fram tills nästa uppgift. ja och Matilda satt oss idag o chattade. Funkar riktigt bra :-) Nu är våran sammanfattning klar och ska inlämnas tillsammas med allt annat efter helgen.

Jag åker nämligen till Funäsdalen till Anna. Det ska bli en riktig rolig/myig helg med massa hund och snack :-)

Har förresten fått tillbaka bilen. Så nu är den lackad o fixad :-) Wihuu!

Ska ta en massa bilder!
Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback