Ingen header

Hej på er alla!

Jag har inte uppdaterat särskilt mycket på länge. För det första så blir ja så less på bloggen som ska konstra hela tider. Inte precis lust att skriva nått när allt ibland försvinner och headern ser för taskig ut :-( När Moa www.mtphoto.blogg.se kommer upp igen ska hon få hjälpa mig.


Iaf så har jag lagt en del viltspår till Indra och Axel. Så nu ska jag anmäla dom till anlagsklass :-)
Har anmält Axel till agilitytävlingarna i Övik och Bollnäs. När jag åker till skolan till helgen följer han med till Östersund och ska tävla hela helgen. Ja vill oxå!!
BVi har tränat lite med fågel, tyvärr har jag inte så bra plats för fågel. Så det blir att inhandla en frys.

Förra helgen var vi nere i Sthlm och hälsade på. Jag var barnvakt och Axel fick vara hos sin kennelmor. Han va så glad och fick leka med alla busfröna. www.wingpennans.se Vi hann med hundpromenad, fika och fotgrafering.
Jag hälsade på min Sanna på fredagen, barnvakt lördag och hälsade på Elin och Jonna innnan det va dags att åka hem igen. Nu till helgen blir det skolan på Värmdö. Jag ska gå en fortbildningskurs på ett år. Hälsocoach barn och ungdom.
Mer om det kommer efter helgen :-)

/Vicky  

Kommentarer
Postat av: moa

vi gör om bloggen helt när jag kommer upp, kanske får ta lite nya foton på dig som du kan ha :) det är jättekonstigt det där med headern, för på min data försvinner den aldrig... :/ vi ses den 1 oktober :D pussochkram <3

2011-09-01 @ 22:40:56
URL: http://mtphoto.blogg.se/
Postat av: Vicky!

Suuuuper kusse!!

2011-09-02 @ 08:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback