Tidig morgon!

Kvart i fem gick ja upp för att hjälpa pappa med att lasta av ett helt släp med takpannor. Kl 6.00 skulle han vara o fixa med massa stockar som skulle bli brädor till framtida bygge :)
 
Eftersom jag började ett så hann jag med att måla hela murstocken vit. Bakom kakelugn och i (rökrummet). Riktigt fint vart det. Typ kramp i armen.. Sen kte jag och tränade agility på klubben med Terese. Körde igenom Floyd, Axel och Viking. Vi gjorde en klass 1 bana och tränade mycket på kontaktfält. Viking och Chic behövde träna lite extra.
 
Nu funkar min telefon igen som den ska. Lite msått irreterad eftersom ja bytte till Telia 2:a augusti.
Imorrn blir det lite jobb och sen iväg och byta lite saker.
 
Ledig helg och tävlingar i Hofors :)
 
Nu är jag dödstrött, natti natti!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback